English

ابراز تاسف پلیس بریتانیا به دلیل رفتار نژاد پرستانه مداوم

فرماندهان پلیس اعتراف میکنند با وجود راه اندازی برنامه عملیاتی برای از بین بردن نژادپرستی از ادامه دار بودن این رفتار شرمنده هستند.

ابراز تاسف پلیس بریتانیا به دلیل رفتار نژاد پرستانه مداوم

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، پلیس بریتانیا اعتراف می کند که اگرچه برنامه های عملیاتی برای مقابله با رفتار نژادپرستی راه اندازی کرده اند  و برای این منظور متعهد شده بودند که همه افسران عالی رتبه تحت آموزش اجباری در مورد نژادپرستی و گذشته تاریخی سیاه پوستان قرار گیرند.اما هنوز این تبعیض نژادی وجود دارد و از این رفتار مداوم خود "شرمنده" هستند .

با وجود گذشت نزدیک به 25 سال پس از قتل استفان لارنس، نوجوان سیاه‌پوست و انتقاد شدید نسبت به پلیس به‌ دلیل نژادپرستی، پلیس بریتانیا می پذیرد که لازم است با رفتار  نژادپرستی مداوم نیروهای خود مقابله کند.  هدف آنها، افزایش جذب نیروهای پلیس سیاهپوست و افزایش کمک به  قربانیان  و مجرمین سیاهپوست است.

فرماندهان پلیس بریتانیا می‌گویند" ما می دانیم برای  جلب رضایت و اعتماد سیاه‌پوستان لازم است اقدامات بسیاری انجام شود" آنها از کند بودن این روند عذرخواهی می کنند و مصمم به تغییر آن هستند و تضمین می کنند که در برنامه های جدید تغییراتی در جهت بهبود بخشیدن به خدمات پلیس و تجربه نیروهای پلیس صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه