English

رژیم صهیونیستی اجازه راهپیمایی پرچم در مناطق فلسطینی را صادر کرد

رژیم صهیونیستی اجازه راهپیمایی پرچم در مناطق فلسطینی در اورشلیم را صادر کرد.

رژیم صهیونیستی اجازه راهپیمایی پرچم در مناطق فلسطینی را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد:  عمر بارلیو، وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی ، مجوز نهایی به اصطلاح «راهپیمایی پرچم» را صادر کرد و به آن اجازه داد از شهر قدیمی اورشلیم اشغالی تا باب العمود ( دروازه دمشق) عبور کنند.

 راهپیمایی پرچم که به مناسبت اشغال بخش شرقی بیت المقدس در سال ۱۹۶۷ جشن گرفته می شود، قرار است  تحت حفاظت کامل پلیس رژیم صهیونیستی انجام شود.

صهیونیست‌ها هر ساله در آستانه روز «اورشلیم» راهپیمایی بزرگی را برگزار می‌کند که از باب العامود و محله‌های قدیمی قدس عبور کرده و به مسجدالاقصی می‌رسند و سپس در آنجا برنامه‌ای موسوم به «رقص پرچم‌ها» اجرا می‌کند. آنها با این کار می‌خواهند  فلسطینی‌ها از قدس بیرون کنند.

سال گذشته، این روز که همزمان بود  با ۲۸ رمضان، صهیونیست ها به مسجدالاقصی حمله کردند و جنبش مقاومت فلسطین حماس هم با نبرد «سیف القدس» علیه اشغالگران  کاری کرد که صهیونیست‌ها ناگزیر به لغو راهپیمایی پرچم شدند.

هر سال نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در ایام ماه مبارک رمضان با یورش به مسجدالاقصی، قصد بیرون راندن فلسطینیان از این مکان مقدس را دارند. امسال رژیم صهیونیستی اعلام کرد ورود و خروج به مسجدالاقصی را آزادتر می‌کند، اما با یورش به نمازگزاران در روز جمعه و ادامه درگیری ها، کذب بودن این ادعا برای همگان روشن شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه