English

امارات خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل شد

امارات متحده عربی از شورای امنیت سازمان ملل درخواست کرد تا درباره حمله تنبیهی اخیر جنبش انصارالله به ابوظبی نشستی برگزار کند.

امارات خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل شد

به گزارش خبرگزاری موج، امارات متحده عربی روز سه‌شنبه طی نامه‌ای به نروژ که در حال حاضر ریاست شورای امنیت سازمان ملل را در دست دارد، خواستار برگزاری نشستی در شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله تنبیهی جنبش انصارالله به ابوظبی شد.

امارات همچنین از شورای امنیت سازمان ملل درخواست کرد که قاطعانه و یکپارچه، حمله جنبش انصارالله به ابوظبی را محکوم کند.

در خواست امارات برای برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل به دلیل حمله تنبیهی دوشنبه شب جنبش انصارالله یمن به ابوظبی بوده است.

 سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب تأیید کرد، فرودگاه‌های دبی و ابوظبی با پنج موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد مورد هدف قرار گرفت.

منطقه صنعتی المصفح  که هدف گرفته شده در جنوب غرب ابوظبی است و از مهمترین مناطق اقتصادی در امارات عربی متحده به شمار می‌رود. بسیاری از شرکت‌های صنعتی و خودروسازی بعلاوه قدیمی‌ترین بندر امارات در این منطقه قرار دارد و این منطقه شامل املاک تجاری و مسکونی بسیاری است.

«محمد ناصر البخیتی» یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که هر گونه تنشی که از سوی امارات صورت گیرد، به سود این کشور نخواهد بود.

البخیتی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که اگر تجاوزات امارات به یمن ادامه پیدا کند، نیروهای یمنی، مراکز مهم از جمله سازه‌های نفتی و فرودگاههای این کشور را هدف قرار خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه