English

ورود خودروهای زرهی و نظامی آمریکا به منطقه الجزیره سوریه

نظامیان اشغالگر آمریکایی هشت خودروی زرهی را به منظور تقویت پایگاه‌های خود وارد منطقه الجزیره سوریه کردند.

ورود خودروهای زرهی و نظامی آمریکا به منطقه الجزیره سوریه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، نظامیان اشغالگر آمریکایی در چارچوب سیاست‌های خصمانه خود تجهیزاتی نظامی را به منطقه الجزیره سوریه وارد کرده اند.

خبرنگار الاخباریه افزود: نظامیان اشغالگر آمریکایی با ایجاد شکاف در خاکریز موجود در مرز‌های مشترک با عراق در روستای ذرایه در ناحیه الیعربیه هشت خودروی زرهی را وارد خاک سوریه کردند.

بنابر اعلام منابع محلی، نظامیان آمریکایی بخشی از خاکریز واقع در روستای ذرایه در ناحیه الیعربیه را نزدیک مرز‌های مشترک با عراق تخریب کردند و هشت خودروی زرهی را به منظور پشتیبانی از پایگاه‌های خود در منطقه وارد کردند. همزمان با آن هواپیمای این اشغالگران به منظور تامین امنیت و حفاظت از این خودرو‌ها به پرواز درآمدند.

این منابع پیش از این اعلام کردند که نظامیان اشغالگر آمریکایی روز گذشته کاروانی متشکل از ۲۰ کامیون حامل سلاح و مهمات را از طریق گذرگاه الولید به شمال عراق اعزام کردند. چهار خودروی چهار دیفرانسیل مجهز به مسلسل نیز این کاروان را اسکورت کردند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی طی چند ماه اخیر هزاران کامیونِ حامل سلاح و تجهیزات نظامی و لجستیکی را از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی وارد الحسکه کرده اند تا پایگاه‌های نظامی خود را در الجزیره تقویت کنند.

مناطق الجزیره در چند ماه اخیر شاهد تظاهرات مردمی به منظور درخواست اخراج اشغالگران آمریکایی و شبه نظامیان قسد بوده است که بر آزار و اذیت ساکنان اصرار می‌ورزند، دارایی‌های آنان را می‌دزدند، تعدادی از روستا‌ها و شهرک‌ها را محاصره و ده‌ها جوان را بازداشت می‌کنند. آنان به ریش سفیدان و چهره‌های سرشناس عشایر تعرض و ثروت‌های منطقه الجزیره را غارت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی