English

محکومیت اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی دمشق

دمشق اظهارات «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد افزایش شمار شهرک‌نشینان در جولان اشغالی سوریه را محکوم کرد.

محکومیت اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی دمشق

به گزارش خبرگزاری موج، یک منبع وابسته به وزارت خارجه سوریه به اظهارت اخیر نفتالی بنت درباره افزایش تعداد شهرک‌نشینان در جولان اشغالی سوریه واکنش نشان داد و عنوان کرد: «اظهارات و سیاست‌های تجاوزکارانه نمی‌تواند حقیقت ابدی را تغییر دهد. جولان برای سوریه بوده و خواهد ماند و دیر یا زود به آغوش سرزمین مادری خود بازخواهد گشت».

خبرگزاری سانا به نقل از منبع سوری نوشت: ملت سوریه و ارتش قهرمان این کشور که که گروه‌های تروریستی و ابزارهای رژیم اشغالگر غاصب را شکست دادند، اکنون اراده بیشتری برای آزادسازی جولان اشغالی سوریه از یوغ اشغالگری دارند.

نخست وزیر اسرائیل به تازگی اعلام کرد که تل‌آویو قصد دارد تعداد شهرک نشینان در جولان اشغالی را دوبرابر کند.

وی در سخنرانی صبح دوشنبه خود در کنفرانس اقتصاد و توسعه منطقه‌ای جولان گفت که پس از شش ماه، دولت وی جلسه‌ای برای تصویب «طرح ملی بلندی‌های جولان برگزار می‌کند. هدف ما دو برابر شدن و باز هم مجددا دو برابر شدن ساکنان جولان است».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: موضع ما نسبت به بلندی‌های جولان ربطی به اوضاع سوریه ندارد. حتی اگر کار به آنجا بکشد که جهان دیدش را نسبت به سوریه یا اسد تغییر دهد، این هم باز ربطی به بلندی‌های جولان ندارد. بلندی‌های جولان متعلق به اسرائیل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه