English

حزب‌الله لبنان:

نمی‌گذاریم اسرائیل به اهدافش در منطقه برسد

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که این فراکسیون و رئیس پارلمان لبنان مانع این خواهند شد که رژیم صهیونیستی به اهدافش در منطقه مورد مناقشه در دریا برسد.

نمی‌گذاریم اسرائیل به اهدافش در منطقه برسد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت اینترنتی النشره، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت طی آغاز پروژه انرژی خورشیدی برای تولید برق در شهرک ارکی گفت: حزب الله آنچه را از مازوت ایران برای لبنان می‌خواست محقق کرد و آن دفاع از عزت و کرامتمان و دفاع از حاکمیتمان و تصمیم ملی در لبنان بود.

وی گفت: همچنان در درگیری بین دو رویکرد در این کشور هستیم روشی می‌خواهد از لبنان در آغوش پروژه حامی تروریسم و عادی سازی با دشمن صهیونیستی حمایت کند و یک رویکرد مخالف تروریسم و عادی سازی روابط با دشمن است و پیروزی برای ما حتمی است. همانطور که آن را مقابلمان می‌بینیم.

محمد رعد گفت: هجمه شروع به عقب نشینی و رفتن به مسیرهای دیگری کرده است. بعد از اینکه دولت تشکیل شد امید داریم بتواند به مسؤولیت‌های خود برای توقف فروپاشی و حل بحران عمل کند. همکاری با این دولت و کمک به آن برای نجات لبنان لازم است. ما عزم و اراده و روحیه ملی داریم که باعث می‌شود اطمینان یابیم بر تمام سختی‌ها پیروز خواهیم شد و اجازه نمی‌دهیم دشمن بتواند حق ما را در زمین، دریا و آب‌هایمان بگیرد.

محمد رعد تأکید کرد: اقدام دشمن درباره ملزم کردن یک شرکت به اکتشاف در منطقه مورد مناقشه در دریا مساله‌ای است که اولین کسی که درباره آن هشدار داد نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان بود. ما همراه یکدیگر این مساله را پیگیری می‌کنیم تا نگذاریم دشمن به اهدافش به ضرر منافع و منابع ملی ما و عزت و کرامتمان دست یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه