English

انهدام دو شبکه تروریستی خطرناک در استان‌های الانبار و کرکوک

بغداد از انهدام دو شبکه تروریستی در استان‌های الانبار و کرکوک خبر داد که قصد انجام حملات تروریستی در بغداد و سایر استان‌های عراقی را داشتند.

انهدام دو شبکه تروریستی خطرناک در استان‌های الانبار و کرکوک

به گزارش خبرگزاری موج، گروه رسانه‌ای «اعلام الامنی» عراق ، شب گذشته از انهدام دو شبکه تروریستی در استان‌های الانبار در غرب و کرکوک در شمال این کشور خبر داد.

به نوشته «العربی الجدید»، اعلام انهدام این دو شبکه تروریستی در کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام دستگیری عاملان انفجار تروریستی اخیر در یک بازار در شهرک صدر واقع در شرق بغداد صورت گرفت.

«مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق عصر دیروز (شنبه - ۲۴ ژوئیه) از شناسایی و دستگیری عاملان انفجار تروریستی چند روز پیش در شهرک صدر بغداد خبر داد. در این انفجار که دوشنبه پیش در بازار «الوحیلات» روی داد، ۳۰ نفر کشته و ۵۰ نفر زخمی شدند و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت.

نخست‌وزیر عراق عصر دیروز با انتشار توئیتی نوشت: «اشک و آه دل خانواده‌های شهدای شهرک صدر هدایتگر ما برای انجام عملیات دستگیری همه اعضای شبکه تروریستی‌ای بود که حمله به بازار الوحیلات در شهرک صدر را برنامه‌ریزی و اجرا کرد».

در بیانیه گروه رسانه‌ای «الاعلام الامنی» عراق آمده است: «دستگاه اطلاعات عراق توانست عناصر دو شبکه تروریستی را که برای انجام حملات در پایتخت و سایر استانهای عراقی برنامه‌ریزی می‌کردند، دستگیر کند. این دو شبکه مسئول انفجار اخیر در شهرک صدر نیز بودند».

بر اساس این بیانیه، این دو شبکه تروریستی قصد انجام یک عملیات تروریستی در منطقه «الباب الشرقی» در مرکز بغداد را داشتند.

دستگاه اطلاعات نظامی (استخبارات) وابسته به وزارت دفاع عراق نیز طی بیانیه‌ای از دستگیری سه عضو داعش در دو استان الانبار و صلاح‌الدین خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه