English

عذرخواهی تشکیلات خودگردان فلسطین در پی کشته شدن نزار نبات

وزیر امور مدنی دولت تشکیلات خودگردان فلسطین بابت کشته شدن نزار بنات، فعال فلسطینی عذرخواهی کرد.

عذرخواهی تشکیلات خودگردان فلسطین در پی کشته شدن نزار نبات

به گزارش خبرگزاری موج به نوشته روزنامه القدس العربی، حسین الشیخ، وزیر امور مدنی دولت تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار پیامی در توییتر نوشت: می‌خواهم خانواده نزار بنات تسلیت بگویم و از آنها به دلیل اتفاقی که رخ داد عذرخواهی کنم؛ اتفاق بسیار ناگواری بود.

این وزیر فلسطینی اظهار کرد: شاید در اجرای قانون اشتباهی رخ داده باشد و مطلقا هیچ توجیهی برای آنچه اتفاق افتاده است وجود ندارد.

وی ادامه داد: از طرف تشکیلات خودگردان فلسطین و محمود عباس، رئیس آن عذرخواهی می‌کنم. هرگز نمی‌توان چنین اتفاقی را حتی در زمان هرج و مرج پذیرفت؛ اما این ممکن است در هر کشوری در جهان رخ دهد. اشتباهی این چنینی می‌تواند در آمریکا، فرانسه و هر کشور دیگر در جهان رخ دهد.

الشیخ ادامه داد: نمی‌توان این اشتباه را تصحیح کرد و تنها باید از آنچه رخ داده درس بگیریم و اقدامات حقوقی و قانونی صحیحی را انجام دهیم.

بنات (۴۴ ساله) ۲۴ ژوئن گذشته چند ساعت پس از بازداشت توسط گروهی از نیروهای امنیتی فلسطین در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری، فوت شد و خانواده‌اش این نیروها را متهم به ترور فرزندشان کردند.

دولت فلسطین پس از این ماجرا یک کمیته تحقیق برای بررسی این موضوع تشکیل داده و در این بین ۱۴ نیروی امنیتی فلسطین بازداشت شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه