English

کشته شدن یکی از عناصر پیشمرگ به ضرب گلوله اعضای حزب کارگران کردستان

یکی از اعضای پیشمرگ صبح امروز به ضرب گلوله تک‌تیراندازهای پ.ک.ک در اطراف مرکز شهر درکار به قتل رسید.

کشته شدن یکی از عناصر پیشمرگ به ضرب گلوله اعضای حزب کارگران کردستان

به گزارش خبرگزاری موج، یک مسؤول کرد محلی در عراق امروز، سه‌شنبه از کشته شدن یکی از عناصر پیشمرگ به ضرب گلوله اعضای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در استان دهوک از توابع اقلیم کردستان عراق خبر داد.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، ادیب جعفر، مدیر منطقه درکار در شمال دهوک به خبرگزاری آلمان گفت، یکی از اعضای پیشمرگ صبح امروز به ضرب گلوله تک‌تیراندازهای پ.ک.ک در اطراف مرکز شهر درکار به قتل رسید.

این حادثه امنیتی چند روز بعد از کشته شدن پنج نیروی پیشمرگ در کمین نیروهای پ.ک.ک در کوه متین واقع در استان دهوک اتفاق می‌افتد.

در واکنش به این رویداد، وزارت پیشمرگ وابسته به دولت اقلیم کردستان عراق تاکید کرد: ما قبلا هشدار داده بودیم که همه باید به مرزهای اقلیم احترام بگذارند و امنیت و ثبات آن را به خطر نیندازند.

این درحالی است که حزب کارگران کردستان هشدار داده: هرگز تحرکات نیروهای پیشمرگ در مناطق تحت کنترل خود به خصوص منطقه‌ای که شاهد جنگ بین ما و نیروهای ترکیه است را نمی‌پذیریم.

همچنین به دلیل درگیری‌ها بین ارتش ترکیه و پ.ک.ک موج تازه کوچ ساکنان از روستاهای کردنشین عراق که در معرض حملات توپخانه‌ای و هوایی هستند، به راه افتاده است.

در این راستا هیئتی از کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق برای بررسی پیامدهای حملات ترکیه در شمال این کشور، حملات پ.ک.ک به پیشمرگ‌ها، دست درازی‌ها در برخی اراضی کشاورزی و قطع درختان جنگل‌ها وارد اقلیم کردستان عراق شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه