English

سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا برای گفتگو درباره ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز، پنجشنبه در چارچوب سفری یک روزه با هدف گفتگو درباره تلاش‌های جاری برای احیای توافق هسته‌ ای ایران، به آمریکا سفر می‌کند.

سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا برای گفتگو درباره ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز، پنجشنبه در چارچوب سفری یک روزه با هدف گفتگو درباره تلاش‌های جاری برای احیای توافق هسته‌ ای ایران، به آمریکا سفر می‌کند.

دفتر بنی گانتز اعلام کرد: برای گفتگوی راهبردی درباره توافق هسته‌ای احتمالی با ایران، قرار است بنی گانتز با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور و جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار کند.

قدرت‌های جهانی از اوایل ماه آوریل در تلاش برای بازگرداندن آمریکا به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران، نشست‌هایی را در وین برگزار کرده اند.

آمریکا سال ۲۰۱۸ و در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ از این پیمان خارج شد.

خروج واشنگتن و اعمال مجدد تحریم‌ها باعث شد تهران به فعالیت‌های هسته‌ای خود شدت ببخشد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای احیای توافق هسته‌ای با ایران اعلام آمادگی کرده است.

رژیم صهیونیستی مخالف این توافقنامه است و مدعی است ممکن است این توافق به ایران امکان ساخت سلاح هسته‌ای را بدهد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه با تکرار ادعا‌های پیشین خود گفت این رژیم برای به خطر انداختن روابط خوب خود با آمریکا - نزدیک‌ترین متحدش - به منظور دفاع از خود در برابر یک ایران مجهز به سلاح هسته ای، لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.

دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد قرار است گانتز در جریان سفر به واشنگتن درباره «برتری نظامی کیفی» این رژیم و حفظ «ثبات خاورمیانه» گفتگو کند.

دفتر بنی گانتز افزود: مقامات همچنین طرح وزارت دفاع اسرائیل را برای دستیابی به آرامش بلندمدت در غزه بررسی خواهند کرد و درباره بازیابی نظامیان اسرائیلی که مفقود شده اند و گروگان‌ها بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه