English

جنبش حماس:

دستان این جنبش همچنان بر روی ماشه است

یک مقام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به مقامات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها هشدار داد که «دستان این جنبش همچنان بر روی ماشه است».

دستان این جنبش همچنان بر روی ماشه است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، یک مقام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) اندکی پس از آغاز آتش بس در غزه به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد که به خشونت‌های خود در قدس اشغالی پایان دهند و تأکید کرد که «دستان این جنبش همچنان بر روی ماشه است».

«عزت الرشیق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه گفت: «درست است که امروز جنگ پایان یافت، اما نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) و کل جهان باید بدانند که دستان ما روی ماشه است و ما همچنان به افزایش توانمندیهای مقاومت ادامه خواهیم داد».

وی در گفتگو با خبرگزاری رویترز در دوحه گفت که مطالبات این جنبش همچنین شامل حراست از مسجدالاقصی و پایان دادن به اخراج شماری از فلسطینیان از خانه‌هایشان در قدس اشغالی می‌شود؛ امری که به گفته او، «خط قرمز» است.

راشیق در ادامه افزود: «آنچه که پس از نبرد شمشیر قدس پیش می‌آید، با آنچه که قبل از آن بود، شباهتی ندارد چون مردم فلسطین از مقاومت حمایت کردند و می‌دانند که مقاومت همان چیزی است که سرزمین آنها را آزاد و از اماکن مقدسشان حراست می‌کند».

گفتنی است، در بمباران رژیم اشغالگر صهیونیستی ظرف ۱۱ روز گذشته دستکم ۲۳۲ فلسطینی از جمله ۶۵ کودک و ۳۹ زن به شهادت رسیدند. همچنین شمار مجروحان بالغ بر یکهزار و ۷۱۰ تن می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی