English

آغاز رزمایش مشترک دریایی روسیه و قزاقستان در دریای خزر

دفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوبی روسیه روز دوشنبه گزارش داد، خدمه کشتی‌های ناوچه کاسپین، رزمایش مشترکی را با نیروی دریایی قزاقستان در دریای خزر برگزار می‌کنند تا به تمرین تأمین امنیت قایق‌رانی و مبارزه با تروریسم بپردازند.

آغاز رزمایش مشترک دریایی روسیه و قزاقستان در دریای خزر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری تاس، این رزمایش روزهای ۱۸ تا ۲۴ مه (۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد)، در محدوده‌های تمرینی نیروی دریایی روسیه و قزاقستان در بخش متوسط دریای خزر برگزار می‌شود. این دفتر مطبوعاتی تصریح کرد، شش کشتی جنگی نمایندگی روسیه در این رزمایش را بر عهده دارند.

دفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوبی روسیه در بیانیه‌ای گفت: خدمه دریایی روسیه و قزاقستان اقدامات مشترکی را برای حفاظت و دفاع از تأسیسات اقتصادی دریایی تمرین خواهند کرد، امنیت قایق‌رانی و فعالیت دریایی بین‌المللی را تأمین می‌کنند و به مبارزه با تروریسم در دریای خزر می‌پردازند. این خدمه در دروه مانورهای مشترک، شلیک‌های توپخانه‌ای علیه اهداف دریایی و هوایی انجام خواهند داد و اقدامات مقابله‌ای مین و فعالیت‌های ضدخرابکاری را با مشارکت واحدهای غواصی تمرین می‌کنند.

طبق اعلام این دفتر، بمب‌افکن Su-۳۴ به منظور شبیه‌سازی یک هدف هوایی، در مانورهای دریایی استفاده خواهد شد.

طبق بیانیه فوق، فرماندهی و مقر مشترک رزمایش، شامل دفاتر دریایی روسیه و قزاقستان خواهند بود. در دوره رزمایش مشترک، خدمه نیروی دریایی هر دو کشور در مورد نتایج نظارت بر وضعیت هوایی و دریایی در منطقه، به تبادل اطلاعات می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی