English

شهادت دو نیروی الحشدالشعبی در حمله عناصر داعش به سامراء

دو نیروی الحشد الشعبی در یورش تروریست‌های داعش در شرق سامراء شهید و دو نفر زخمی شدند.

شهادت دو نیروی الحشدالشعبی در حمله عناصر داعش به سامراء

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان الحشد الشعبی عراق امروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای از شهادت دو نیروی خود در استان صلاح‌الدین خبر داد.

به نوشته وبگاه المعلومه، در این اطلاعیه آمده است که نیروهای تیپ ۳۱۵ الحشدالشعبی در ساعات بامدادی امروز هدف یورش تروریست‌های داعش در منطقه «الجالسیه» واقع در شرق شهر سامراء قرار گرفتند که در این درگیری دو نیروی الحشد الشعبی به شهادت رسیده و دو نفر زخمی شدند.

امروز صبح نیز نیروهای تیپ ۴۷ الحشد الشعبی در منطقه «جرف النصر» در شمال استان بابل جلوی حمله تروریست‌های داعش را گرفته و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

اما در استان نینوی در شمال غرب عراق، نیروهای تیپ ۵۳ الحشدالشعبی یک مخفیگاه داعش را در منطقه «مشیرفه» کشف کردند که در آن انواع خمپاره و راکت و موشک آر.پی.جی کشف و ضبط شد.

از زمان آزادسازی شهر موصل در ژوئن ۲۰۱۷ و پایان خلافت ادعای داعش، بسیاری از عناصر تروریستی با فرار از شهر در مناطق بیابانی و کوهستانی عراق مخفی شده و هسته‌های کوچک را تشکیل داده‌اند و هر از گاهی به نیروهای نظامی و غیرنظامیان حمله می‌کنند. تاکنون دهها عملیات پاکسازی در استان‌های مختلف عراق صورت گرفته و این عملیات‌ها همچنان ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه