English

رئیس نمایندگی کمیته صلیب سرخ:

تحریم های ایران مانع امداد رسانی شده است

رئیس نمایندگی کمیته صلیب سرخ گفت: کرونا هیچ مرزی را نمی‌شناسد و تحریم ها اثر منفی خواهد داشت و این برای ایران مانعی در امداد رسانی شده است.

تحریم های ایران مانع امداد رسانی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، دانیل مونوس روخاس رئیس نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ گفت: بیش از 80 میلیون داوطلب در جهان عضو صلیب سرخ بوده و این کمیته قویترین سازمان بشر دوستانه است.

وی ادامه داد: بحران کرونا نشان داد حتی اگر یک نفر نیز واکسینه نشود بحران وجود دارد و بحران کرونا نشان داد این یک تهدید کامل برای همه دنیاست.

رئیس نمایندگی کمیته صلیب سرخ ابراز داشت: بحران نشان داد که موضوع کرونا هیچ مرزی را نمی‌شناسد و تحریم ها اثر منفی خواهد داشت و این برای ایران مانعی در امداد رسانی شده است.

روخاس افزود: در واکسیناسیون داخلی هلال احمر کمک می‌کند و در خارج فدراسیون بین‌المللی کمک خواهد کرد. ما افرادی را تحت پوشش قرار می‌دهیم و هر فردی که به هر دلیل تحت پوشش برنامه واکسیناسیون نباشد مورد حمایت قرار می دهیم.

وی یادآور شد: یکصد میلیون نفر در دنیا داوطلب هلال احمر به حساب می‌آیند.

عطا دورانی،رئیس نمایندگی کشوری صلیب سرخ در ایران بیان داشت: 650 میلیون نفر در دنیا از برنامه‌های بهداشت فدراسیون صلیب سرخ بهره مند هستند؛ یعنی به ازای هر 12 نفر یک نفر.

وی ادامه داد: حدود 600 میلیون نفر از خدمات بهداشتی صلیب سرخ بهره مند هستند؛ یعنی از 72 نفر یک نفر و حدود 80 میلیون نفر از خدمات امنیت غذایی بهره مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه