English

اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی

منابع خبری گزارش دادند که همزمان با مراسم‌ بزرگ‌داشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی در مناطق مختلفی از قدس اشغالی اتخاذ کرده است.

اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری موج، منابع فلسطینی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که پس از درگیری‌های اخیر، بسیاری از محله‌های قدس اشغالی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بسته شده و تدابیر امنیتی شدیدی در این اماکن اتخاذ شده است.

به گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، پلیس رژیم صهیونیستی در تمام جاده‌های متنهی به محله قدیم قدس ایست‌های بازرسی ایجاد کرده و در عین منطقه «باب العامود» را به طور کلی بسته است.

بر اساس این گزارش، تنها در ورودی منطقه «وادی الجوز» به اتوبوس‌ها اجازه ورود داده شده که این در حالی است در محله «باب العامود» جز به شهرک‌نشینان به هیچ فرد دیگری اجازه ورود به این محله داده نشده است.

عرب۴۸ در ادامه این گزارش نوشت که خیابان‌های «السطان سلیمان»، «اریحا»، «السموأل»، «نابلس»، «صلاح الدین» و «عمر بن العاص» به طور کامل بسته شده‌اند.

در این گزارش به بیانیه پلیس رژیم صهیونیستی اشاره شده که مطابق آن، دستور مبنی بر بسته شدن جاده‌ها از ساعت شش امروز صبح تا شش عصر برای نظامیان صهیونیست صادر شده است.

عرب۴۸ در ادامه نوشت که پس از درگیری‌های اخیر در محله الشیخ جراح و هشدارهای «محمد الضیف» فرمانده نظامی کتائب عز الدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ارتش رژیم صهیونیستی سطح آماده‌باش نیروهایش را بالا برده است.

شبکه صهیونیستی «کان» نیز به نقل از یک منبع در ارتش این رژیم گزارش داد که تصمیم بالابردن سطح آمادگی نیروهای نظامی به علت جمعه پایانی ماه رمضان و سالروز اشغال شهر قدس مطابق با تقویم عبری اتخاذ شده است.

 فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین القسام اخیرا در واکنش به تداوم تجاوزها و تهدیدهای صهیونیست‌ها علیه ساکنان محله الشیخ جراح در قدس، با انتشار نامه‌ای خطاب به اشغالگران اعلام کرد که «این آخرین هشدار است»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی