English

بازداشت یکی از عناصر مهم گروه تروریستی داعش در استان کرکوک

نیرو‌های عراقی در عملیاتی امنیتی یکی از عناصر مهم گروه تروریستی داعش که به عنوان پستچی داعشی‌ها میان پناهگاه‌ها، مقر‌ها و گروهک‌های زیرزمینی فعالیت می‌کرده است را بازداشت کنند.

بازداشت یکی از عناصر مهم گروه تروریستی داعش در استان کرکوک

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از السومریه نیوز، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای از بازداشت یکی از عناصر مهم گروه تروریستی داعش در استان کرکوک خبر داد.

در این بیانیه آمده است: بازداشت این متهم بعد از عملیات اطلاعاتی دقیق با پیگیری‌های مداوم تحرکات یکی از اعضای این گروه تروریستی در منطقه «الزاب» در شهرستان «الحویجه» در کرکوک صورت گرفت و مشخص شد که او به عنوان پستچی داعشی‌ها میان پناهگاه‌ها، مقر‌ها و گروهک‌های زیرزمینی فعالیت می‌کند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی افزود: یگان‌های اطلاعات نظامی در لشکر ۱۴ و نیرویی از هنگ اول تیپ پیاده نظام ۵۱ و یگانی از بخش امنیتی الحشد الشعبی به سمت هدف حرکت کرده و او را در منطقه مذکور بازداشت کردند. این فرد بازداشت شده از افراد تحت تعقیب از سوی دستگاه قضائی بوده است.

نیرو‌های الحشدالشعبی و ارتش عراق نیز صبح دیروز (دوشنبه) عملیات پاکسازی موصل از بقایای گروه تروریستی داعش را آغاز کردند و دو روستا را کاملا پاکسازی کردند.

نیرو‌های عراقی همچنین دومین روز از عملیات امنیتی خود در شرق استان صلاح الدین را ادامه می‌دهند و نیرو‌های تیپ ۵۲ الحشدالشعبی و ارتش عراق به دنبال پیگرد هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در منطقه «طوزخورماتو» این استان و هدف قرار دادن آن‌ها هستند.

مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در نشست امنیتی فرماندهان ارتش و پیشمرگه، خواستار انجام عملیات پیشگیرانه علیه تروریست‌های داعش شد.

در جریان این نشست نخست وزیر عراق دستورالعمل‌هایی از جمله تشدید عملیات‌های اطلاعاتی و امنیتی و همچنین آغاز عملیات پیشگیرانه برای مقابله با تحرکات داعش، خشک کردن منابع مالی و تخریب مخفیگاه‌های آن صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی