English

تاکید رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای دستیابی به عدالت

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی بر ثابت قدم بودن و پایداری ملت فلسطین تا پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

تاکید رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای دستیابی به عدالت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری سما، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی به مناسبت آغاز فعالیت بیت لحم به عنوان پایتخت فرهنگ عربی اظهار کرد: علی رغم رنج، بی‌عدالتی و ظلم ناشی از اشغالگری اسرائیل در سرزمین‌ها و مقدسات مسیحی و اسلامی، ما مصمم هستیم که انتخاب بیت لحم را به عنوان پایتخت فرهنگ عربی، با پیام شادی و آرامش برای جهان، جشن بگیریم.

وی در ادامه بر مبارزه برای دستیابی به عدالت، عزت، آزادی و تشکیل کشور مستقل فلسطین تأکید کرد تا ملت فلسطین بتوانند در سرزمین آبا و اجدادیشان در صلح زندگی کنند.

محمود عباس تصریح کرد که انتخاب بیت لحم به عنوان پایتخت فرهنگ عربی در راستای تأکید بر اصالت هویت فرهنگی فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان تا پایان اشغالگری و تحقق آزادی، صلح و طلوع خورشید کشور مستقل فلسطین به پایتختی همیشگی قدس شرقی پایدار و ثابت قدم خواهیم بود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه از تلاش‌های احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب، و محمد ولد اعمر، مدیرکل سازمان  آموزش، فرهنگ و علوم عرب "ALECSO" برای تعیین سال ۲۰۲۱  به عنوان سال آغاز فعالیت‌های بیت لحم به عنوان پایتخت فرهنگ عربی تشکر و قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی