English

تیراندازی مرگبار در آمریکا/ ۱۰ نفر کشته شدند

پلیس آمریکا لحظاتی پیش تأیید کرد که در حادثه تیراندازی در سوپرمارکتی در ایالت «کلرادو»، دست‌کم 10 نفر از جمله یک افسر پلیس کشته شدند.

تیراندازی مرگبار در آمریکا/ ۱۰ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری موج، طبق جدیدترین گزارش پلیس آمریکا ، طی حادثه تیراندازی در سوپرمارکتی در ایالت «کلرادو» آمریکا، دست‌کم ۱۰ نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، بعد از ظهر روز گذشته (دوشنبه) به وقت محلی، پلیس شهر «بولدر» ایالت کلرادو هشداری درباره یک حادثه تیراندازی در منطقه «کینگ سوپرز» دریافت کرد و از مردم منطقه درخواست کرد از نزدیک شدن به محل حادثه دوری کنند.

در حالی‌که گزارش‌های اولیه حاکی از کشته شدن ۶ نفر در این حادثه داشته است، لحظاتی پیش «ماریس هرولد» رئیس پلیس بولدر طی یک کنفرانس خبری تأیید کرد که ۱۰ نفر در حادثه تیراندازی جان خود را از دست داده‌اند که یک افسر پلیس نیز در بین قربانیان بوده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس»، یک فرد مظنون در رابطه با حادثه تیراندازی کلرادو بازداشت شده است.

آنطور که پلیس آمریکا اعلام کرده است، فرد مظنون این حادثه به دلیل شدت جراحات تحت درمان پزشکی است و دیگر در حال حاضر تهدیدی متوجه کسی نیست.

طبق گزارش آسوشیتدپرس، مأموران پلیس یک مرد بدون پیراهن و در شرایطی که خون از یکی از پاهایش جاری می‌شد را با دستبند از فروشگاه خارج کردند اما هنوز تأیید نکرده‌اند که آیا وی مظنون حادثه تیراندازی فوق بوده یا خیر.

«کری یاماگوچی» از مأموران پلیس شهر بولدور اعلام کرد که تحقیقات در خصوص حادثه تیراندازی فروشگاه کینگ سوپرز همچنان ادامه دارد و در حال حاضر جزئیاتی درباره انگیزه تیراندازی که در حدود ۴۰ کیلومتری شمال غربی «دنور» و محل استقرار دانشگاه کلرادو رخ داده است، در اختیار ندارند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود که تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور اقدامی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور انجام نداده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی