English

سید حسن نصرالله از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر کرد

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به خاطر همدردی و تسلیت در پی درگذشت رئیس هیأت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان تشکر و قدردانی کرد.

سید حسن نصرالله از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، « سید حسن نصرالله » دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، امروز (شنبه)، در پیامی خطاب به آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از ایشان تشکر کرد.

 به گزارش وبگاه خبری «العهد»،‌ دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان از طرف خود و تمام برادران، علماء، عزیزان و خانواده علامه مجاهد مرحوم شیخ «احمد الزین» رحمه الله  رئیس هیأت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان و همچنین شاگردان، دوستان و دوستداران او، به خاطر ابراز همدردی و تسلیت پدرانه در پی درگذشت رئیس هیأت امنای تجمع علمای مسلمین این عالم مجاهد، مخلص و جانفشان در راه مقاومت و جهاد و وحدت اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: «با جناب‌عالی عهد می‌بندیم که راه آن مرحوم بزرگوار را ادامه دهیم و برای تحقق اهداف و آرزوهایی که او بدان باور داشت و در راه آن سعی می‌کرد، همواره تلاش کنیم».

در بخش پایانی این پیام همچنین برای طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و عزت، پیروزی و توفیق برای ایشان در رهبری این امت و دفاع از کرامت و شرافت آن در مواجهه با طاغوت‌های دنیا دعا شده است.

پیشتر، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در پیامی ضمن تسلیت در پی درگذشت رئیس هیأت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان، تأکید کرده بودند که دفاع مسئولانه و عالمانه‌ شیخ احمد الزین از نهضت امام خمینی (ره) و از مقاومت علیه جبهه استکبار و صهیونیسم همراهی با ثبات ایشان با مبارزات ضداستکباری ملت‌های منطقه هیچگاه از خاطره تاریخ مقاومت نمی ‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه