English

حمله لفظی پسر ارشد ترامپ علیه جو بایدن

پسر ارشد ترامپ در نوشت:‌ تصور کنید اداره دولت به عنوان یک دموکرات چقدر راحت‌تر است؛ وقتی که مجموعه چندین میلیارد دلاری از رسانه‌ها را داری که مشتاق هستند تمام مدت دروغ بگویند و لاپوشانی کنند!

حمله لفظی پسر ارشد ترامپ علیه جو بایدن

به گزارش خبرگزاری موج، « دونالد ترامپ جونیور » پسر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت از آغاز ریاست جمهوری « جو بایدن » حمله لفظی به او را آغاز کرد.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، پسر ترامپ در حساب توئیتری خود گزارشی از روزنامه نیویورک تایمز درباره استفاده نیروهای فدرال از تجهیزات ضد شورش علیه هواداران ترامپ را به اشتراک گذاشت.

دونالد ترامپ جونیور در خصوص این گزارش نوشت: «جو بایدن از گاز اشک‌آور استفاده می‌کند. قرار است اینطور عمل شود، درست است؟»

بنا بر گزارش رسانه‌های غربی، درست ساعاتی پس از آنکه بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا سوگند یاد کرد حدود ۲۰۰ نفر از هواداران ترامپ با برگزاری تجمع اعتراضی به سمت ساختمان اداره گمرک و مهاجرت آمریکا (ICE) در شهر «پورتلند» ایالت «اورگن»، سنگ و تخم‌مرغ پرتاب کردند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل در این خصوص گزارش کرد، نیروهای پلیس فدرال برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور و نارنجک‌های دودزا استفاده کردند.

پسر ارشد ترامپ در ادامه توئیت خود نوشت:‌ «تصور کنید اداره دولت به عنوان یک دموکرات چقدر راحت‌تر است؛ وقتی که مجموعه چندین میلیارد دلاری از رسانه‌ها را داری که مشتاق هستند تمام مدت دروغ بگویند و لاپوشانی کنند! رسانه‌های ما از کار افتاده هستند».

پس از آنکه اظهارات تحریک‌آمیز ترامپ در روز تأیید پیروزی بایدن در کنگره، منجر به حمله هوادارانش به این ساختمان و کشته شدن پنج نفر از جمله یک مأمور پلیس شد، تقریباً تمامی رسانه‌های اجتماعی، حساب‌های کاربری وی را مسدود کردند.

ترامپ روز پس از تحلیف بایدن، در سکوت کامل، تمام روز را صرف بازی گلف در فلوریدا، ایالت محل سکونتش پس از ترک کاخ سفید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه