English

محدودیت ‌های ویزا و کارت سبز آمریکا برای سه ماه دیگر تمدید شد

رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفت محدودیت‌ های ویزا و کارت‌های سبز را برای اولین بار تا ماه آوریل تمدید کند.

محدودیت ‌های ویزا و کارت سبز آمریکا برای سه ماه دیگر تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اشاره به تأثیر ویروس کرونا بر بازار کار، تصمیم گرفت محدودیت‌ های ویزا و کارت‌های سبز را برای اولین بار تا ماه آوریل تمدید کند.

این محدودیت‌ها از مهاجرت برخی از مهاجران به آمریکا از طریق دعوتنامه کاری و خانوادگی جلوگیری کرده و قرار بود در پایان سال ۲۰۲۰ منقضی شود.

ترامپ در بیانیه‌ای گفت: "تأثیرات کووید-۱۹ بر بازار کار آمریکا و سلامت جوامع آمریکایی مورد نگرانی ملی است. به عنوان مثال، تعداد فعلی موارد جدید روزانه در سراسر جهان که توسط سازمان جهانی بهداشت گزارش شده است، از تعداد قابل مقایسه در ماه ژوئن بیشتر است و در حالی که اخیراً دارو‌های درمانی و واکسن‌هایی برای تعداد فزاینده‌ای از آمریکایی‌ها در دسترس هستند تأثیر آن‌ها بر بازار کار و سلامت جامعه هنوز به طور کامل تحقق نیافته است.

ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۰ میلیون آمریکایی را مبتلا کرده و جان نزدیک به ۳۵۵ هزار تن را گرفته است. محدودیت‌های اعمال شده ناشی از شیوع این ویروس تاثیر مخربی بر بازار کار و معیشت مردم آمریکا گذاشته است. کنگره آمریکا به تازگی بسته حمایتی ۹۰۰ میلیارد دلاری را برای کمک به مردم این کشور تصویب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه