English

نیکلاس مادورو:

امیدوارم در سال ۲۰۲۱ با پوتین در روسیه دیدار کنم

« نیکلاس مادورو » رئیس جمهور ونزوئلا بیان کرد: امیدوارم در ماه آوریل، مه یا ژوئن بتوانم به مسکو بروم و با ولادیمیر پوتین دیدار داشته باشم.

امیدوارم در سال ۲۰۲۱ با پوتین در روسیه دیدار کنم

به گزارش خبرگزاری موج، « نیکلاس مادورو » رئیس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی در کاراکاس گفت می‌خواهد بین ماه‌های آوریل تا ژوئن سال آینده میلادی (نیمه دوم فروردین تا نیمه اول تیر) برای دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به این کشور سفر کند.

به گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، وی در این خصوص گفت: امیدوارم در ماه آوریل، مه یا ژوئن بتوانم به مسکو بروم و با ولادیمیر پوتین دیدار داشته باشم.

رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین گفت که بزودی هیاتی پارلمانی از این کشور عازم مسکو خواهد شد.

او همچنین در دیدار با هیات ناظران روسیه از رئیس‌جمهور این کشور برای شرکت ناظران انتخاباتی روس در انتخابات پارلمانی روز یکشنبه ونزوئلا تشکر کرد.

پیشتر «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته بود درخواست‌ها برای تحریم انتخابات آینده مجمع ملی ونزوئلا نشان می‌دهد برخی نیروها به حفظ بی‌ثباتی در این کشور آمریکای لاتین علاقه دارند.

انتخابات در ونزوئلا با بیش از ۱۴۰۰۰ نامزد از ۱۰۷ حزب و نهاد در این کشور روز یکشنبه (دیروز) برگزار شد.

نیکلاس مادورو پیش از برگزاری انتخابات مجمع ملی اعلام کرده بود، در صورت پیروزی اپوزیسیون در این انتخابات آمادگی دارد که منصب ریاست جمهوری را ترک کند.

نتایج اولیه انتخابات پارلمانی ونزوئلا حاکی از آن است که حزب رئیس‌جمهور این کشور موسوم به حزب «سوسیالیست متحد ونزوئلا» و احزاب متحد نیکلاس مادورو موفق به کسب ۶۷ درصد از کرسی‌های پارلمانی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه