English

مشاور امنیت ملی آمریکا:

آمریکا در خصوص حوثی ‌ها در یمن تمام گزینه‌ها را باز باقی می ‌گذارد

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: آمریکا در خصوص حوثی‌ها (انصارالله) در یمن تمام گزینه‌ها را باز باقی می‌گذارد.

آمریکا در خصوص حوثی ‌ها در یمن تمام گزینه‌ها را باز باقی می ‌گذارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت خبرگزاری رویترز، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا در جریان سفر به فیلیپین ضمن انتقاد از حوثی‌ها به بهانه "شکست‌شان در ورود به روند سیاسی برای نشان دادن حسن نیت به منظور پایان درگیری‌ها" به خبرنگاران گفت: واشنگتن از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، روز دوشنبه رسانه‌های غربی با استناد به گفته‌های مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور امنیتی رابرت اوبراین در این خصوص اطلاع دادند.

وی در اظهاراتی بی‌اساس گفت: « دقیقا اکنون ما حوثی‌ها را متقاعد می‌کنیم که ایرانی‌ها را  بیرون کنند، حمله به همسایگان و مردم یمن را متوقف کرده و به روند صلح با سایر مراکز نیرو در یمن مشغول شوند.»

مشاور ترامپ خاطر نشان کرد که واشنگتن هیچ گونه گزینه اقدامات آینده در ارتباط با حوثی‌ها را رد نکرده و با دقت توسعه حوادث در یمن را دنبال می‌کند. به این سوال که آیا آمریکا قصد ندارد حوث‌ها را در لیست سازمان‌های تروریسی قرار دهد، اوبراین پاسخ داد که دولت آمریکا به تدریج ارزیابی  می‌کند که چه ساختارهایی ممکن است با تروریست‌ها در ارتباط باشند.

بر اساس اطلاعات رسانه‌ها دولت رئیس جمهور ترامپ ممکن است حوثی‌ها را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دهد. حوثی‌ها اعلام کردند که ترامپ اختبار تام برای این کار را ندارد ازآنجا که در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی