English

اعتراض طرفداران ترامپ به محدودیت‌های کرونایی

شماری از هواداران ترامپ در ایالت کالیفرنیا با اعتراض به محدودیت های کرونایی به خیابان ها ریختند.

اعتراض طرفداران ترامپ به محدودیت‌های کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج، گروهی از طرفداران دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا در «اورنج کانتی» ایالت کالیفرنیا در اعتراض به محدودیت‌های کرونایی که از روز شنبه در این ایالت آغاز شده‌اند به خیابان‌ها ریخته و تظاهرات کردند.

به نوشته وبگاه روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، این معترضان که خود ماسکی به صورت نداشتند، ماسک‌های دیگری نیز را به آتش کشیدند و فریاد زدند «دیگر ماسکی وجود نداشته باشد».

محدودیت‌های جدید کرونایی ایالت کالیفرنیا به دستور «گاوین نیوسام»، فرماندار دموکرات این ایالت از روز شنبه آغاز شده‌اند و بر اساس این محدودیت‌ها، مردم ملزمند از ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح در خانه بمانند مگر آنکه برای کار‌های ضروری مجبور به خروج از خانه شوند.

منابع خبری گزارش کرده‌اند درصورتی که شرایط بهبود نیابد این محدودیت‌ها تمدید خواهند شد.

محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۱ بخش ایالت کالیفرنیا اعمال شده‌اند که وضعیت آنان به رنگ «بنفش» در آمده است. این ایالت ۵۸ بخش دارد.

معترضان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با عناوین «کووید یک حقه است» و «نه به محدودیت، اینجا آمریکاست» راهپیمایی کردند.

این معترضان همچنین عکس‌هایی از ترامپ و پرچم آمریکا و پلاکارد‌هایی با عنوان «دزدیدن [انتخابات] را متوقف کنید» در دست داشتند.

ترامپ بار‌ها خود از زدن ماسک امتناع کرده و حتی بعد از ابتلا کرونا و خروج از بیمارستان پس از مدت کوتاهی استفاده از ماسک در میان طرفدارانش بدون استفاده از ماسک حاضر شد.

طبق آمار و ارقامی که روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرده طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۱ هزار و ۶۴۱ نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد تلفات در این کشور نیز ۸۳۴ نفر گزارش شده است.

بر اساس گزارش همین روزنامه آمریکایی تاکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، بیش از ۲۵۶ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه