English

ترامپ:

آمریکا تاریخچه ‌ای از مشکلات انتخاباتی را دارد

دونالد ترامپ پس از باخت در برابر رقیب دموکرات خود، با تکرار ادعای تقلب در انتخابات، اعلام کرد آمریکا تاریخچه‌ای از مشکلات انتخاباتی را دارد.

آمریکا تاریخچه ‌ای از مشکلات انتخاباتی را دارد

به گزارش خبرگزاری موج، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تازه‌ترین توئیت خود پس از باخت در برابر رقیب دموکرات خود، با تکرار ادعای تقلب در انتخابات، اعلام کرد آمریکا تاریخچه‌ای از مشکلات انتخاباتی را دارد.

او در حساب توییتری خود نوشت: ما باید به این به این آرا نگاه کنیم. ما تازه در مرحله جدول بندی هستیم. ما باید اتین ادعا‌ها را بررسی کنیم. ما شاهد شماری شهادت‌ها هستیم که تقلب صورت گرفته است. ما تاریخی از مشکلات انتخاباتی در کشور داریم. در ایالت پنسیلوانیا، فرمانی از دیوان عالی برای جداسازی آرایی که پس از ضرب الاجل قانونی دریافت شده وجود دارد.

او سپس با ادامه سخنان خود نوشت: چگونه این آرا تدیید شده اند؛ چرا که اگر مشکلی در سیستم احرا هویت وجود داشته باشد، این مسأله بر تمامی انتخابات تأثیر خواهد گذاشت و آنچه من را نگران می‌کند، این است که ما بیش از صد میلیون رای پستی در شهر‌هایی مانند فیلادلفیا و دیترویت با مجموعه‌ای از مشکلات طولانی داشتیم.

ترامپ در ادامه توئیت های خود نوشت: ما معتقدیم این افراد (دموکراتها) دزد هستند. ماشین‌های (شمارش آرای) شهر‌های بزرگ فاسد هستند. این انتخابات، انتخاباتی دزدیده ‌شده است. بهترین تحلیل‌گران انتخاباتی در انگلیس امروز صبح نوشتند که روشن است که این انتخابات دزیده شده است و تصور اینکه در برخی از ایالت‌ها آرای بایدن از اوباما بیشتر باشد، غیرممکن است.

گفتنی است در انتخاباتی که سه شنبه هفته گذشته در آمریکا برگزار شد، جو بایدن ۷۷ ساله با کسب ۲۹۰ رای الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه