English

آغاز رسمی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

رسانه‌ های خارجی اعلام کردند: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به صورت رسمی آغاز شد.

آغاز رسمی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حصارکشی و ایجاد موانع فیزیکی در اطراف کاخ سفید در روز انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا از بیم بروز ناآرامی های امروز و روزهای آتی به انجام رسیده است.

پلیس و گارد ملی آمریکا با توجه به بروز ناآرمی هایی در روزهای منتهی به سوم نوامبر، امروز سه شنبه در آماده باش کامل قرار داشته و در اطراف کاخ سفید تدابیر بازدارنده ای را در نظر گرفته اند.

به گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست، تنها در ۱۶ ایالت آمریکا، ۳ هزار و ۶۷۱ نیروی گارد ملی فعال شده اند؛ همچنین، هزار نیرو در ایالت ماساچوست، ۳۰۰ نیرو در آریزونا، ۳۰۰ نیرو در آلاباما و تعداد نامشخصی در فلوریدا، اورگن و ایلینوی در حالت آماده باش قرار دارند.

روزنامه تلگراف هم اکنون با انتشار خبری فوری اعلام کرد: انتخابات آمریکا رسماً آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بی بی سی، نخستین صندوق رای‌گیری ساعت ۵ صبح به وقت محلی (ساعت ۱۰به وقت بین المللی) در ایالت «ورمونت» در شرق آمریکا باز شد.

به گزارش روزنامه تلگراف، در این دُور از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، علاوه بر تعیین تکلیف ۴۳۵ کُرسی مجلس نمایندگان و ۳۵ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنا، رئیس‌جمهور در ۴ سال آینده آمریکا مشخص خواهد شد.  

این در حالی است که رسانه های آمریکا تعداد آرای پُستی در انتخابات ریاست جمهوری در این کشور را چند ده میلیون اعلام کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه