English

هشدار اردن به رژیم صهیونیستی درپی تعرض به کارکنان مسجدالاقصی

اردن درپی تعرض به کارکنان مسجدالاقصی با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کرد مسجدالأقصی قابل تقسیم یا شراکت نیست و این مسجد یکی از سه مکان مقدس نزد مسلمانان است و حق مسلمان در این مکان مقدس، ابدی است.

هشدار اردن به رژیم صهیونیستی درپی تعرض به کارکنان مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری موج، «محمد الخلایله» وزیر اوقاف و امور اسلامی اردن امروز یکشنبه درباره تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و تعرض به کارکنان آن هشدار داد و در این باره بیان کرد: تمامی کارکنان اداره اوقاف قدس و نگهبانان مسجدالاقصی و شورای اوقاف قدس وابسته به وزارت اوقاف و امور اسلامی اردن هستند و اداره اوقاف اسلامی قدس تنها نهاد متولی امور مسجدالاقصی است.

طبق گزارش خبرگزاری اردن (پترا)، الخلایله تصریح کرد که این تجاوزات رژیم صهیونیستی می‌تواند به تعطیلی اداره اوقاف قدس و ایفای نقش مهم آن در حمایت از مسجدالاقصی و دیگر اماکن مقدس در قدس شریف منجر شود.

وی افزود، مسجدالأقصی قابل تقسیم یا شراکت نیست و این مسجد یکی از سه مکان مقدس نزد مسلمانان است و حق مسلمان در این مکان مقدس، ابدی است.

این اظهارات مقام اردنی در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی روز شنبه(دیروز) سه تن از نگهبانان مسجدالاقصی را بازداشت کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گزارش کرد که نظامیان صهیونیستی نگهبانان مسجدالاقصی را هدف قرار داده و آن‌ها را بازداشت یا تبعید می‌کنند و با اعمال محدودیت‌هایی مانع از ایفای نقش آن‌ها در حمایت از مسجدالاقصی و تأمین امنیت آن می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی