English

کشف یک موشک کاتیوشا آماده شلیک در بغداد

بخش رسانه‌ای سازمان حشد شعبی از کشف یک موشک کاتیوشا آماده شلیک در بغداد خبر داد.

کشف یک موشک کاتیوشا آماده شلیک در بغداد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، بخش رسانه‌ای حشد شعبی اعلام کرد، نیروهای شمال فرات (هنگ اول و دوم) و حشد غربی اول و القائم اول با مشارکت ارتش عراق دست به عملیات و جستجوی باقی‌مانده‌های داعش در مناطق غابة مناخ، سد مدیسیس، وادی حلکوم، الهدرة، الکعرة، منطه العودان، پایگاه سعد بنیان سحالی و ضایع زدند.

در این بیانیه آمده است: مناطق مذکور مورد تفتیش کامل قرار گرفت و پایگاه داده‌های افراد موجود در منطقه بررسی شد.

طبق این بیانیه، این عملیات در راستای اصرار حشد شعبی برای تامین امنیت مناطق الانبار و حفظ جان شهروندان در برابر نفوذ داعشی‌ها و هدف گیری غیرنظامیان انجام گرفت.

همچنین گروه اطلاع‌رسانی امنیتی امروز اعلام کرد، یک فروند موشک کاتیوشا را که آماده شلیک در منطقه جبور الشعاره در بغداد بود، کشف کرد.

براساس بیانیه این گروه، نیروهای امنیتی توانستند موشک کاتیوشا را در محدوده عملیات هنگ اول لشکر پیاده نظام ۲۴ تیپ ششم در بغداد کشف کنند و تیم مهندسی آن را خنثی کرد.

از سوی دیگر، فرماندهی عملیات مشترک امروز گفت: دوربین‌های حرارتی نصب شده در مرزهای مشترک با سوریه در ممانعت از نفوذ تروریست‌ها و قاچاق کالاها سهم داشته‌اند.

تحسین خفاجی، سخنگوی عملیات مشترک گفت، فرماندهی عملیات مشترک و نیروهای مستقر در مرزهای مشترک با سوریه اقدام به نصب این دوربین‌ها کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه