English

سرکوب حمله گروه تروریستی داعش به نقاط امنیتی سامرا

سازمان الحشد الشعبی عراق از سرکوب حمله گروه تروریستی داعش به نقاط امنیتی سامرا خبر داد.

سرکوب حمله گروه تروریستی داعش به نقاط امنیتی سامرا

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان الحشد الشعبی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تیپ ۴۱ الحشد الشعبی، تلاش بقایای داعش برای حمله به جنوب سامرا را ناکام گذاشت بر اساس این گزارش، این نیروها شب گذشته حمله بقایای داعش به ایست‌های ایجاد شده در منطقه «تل الذهب» در ناحیه «یثرب» واقع در جنوب سامراء را خنثی کردند.

به نظر می‌رسد در پی عملیات موفق یک هفته پیش الحشد الشعبی در شمال شرق این شهر موسوم به «درع العسکریین» و انهدام یک باند تروریستی مسئول ترور سرتیپ «علی اللامی» فرمانده لشکر چهارم در پلیس فدرال عراق، بقایای داعش تلاش دارند تا با حمله به مناطق امنیتی در جنوب سامراء به این شهر نفوذ کنند.

فرماندهی الحشد الشعبی عملیات سامرا از  سوم ماه می گذشته، درباره تلاش‌های گاه و بی‌گاه داعش برای رسیدن به اماکن مقدس در این شهر واقع در استان صلاح‌الدین هشدار داده بود و از نیروهای تحت فرمان خود خواسته بود تا برای دفاع از  حرم «امامین عسکریین (علیهما السلام)»، در آماده باش کامل به سر برند.

 «ابوحسن الحلفی» فرماندهی عملیات محور سامراء نیز طی دو نشست جداگانه با فرماندهان تیپ‌های ۳۱۳ و ۳۱۴ و مقامات مسئول به بررسی کلیات طرح‌های نظامی، روند تحولات اخیر، پیشنهاداتی در خصوص حمله اخیر داعش و آمادگی به نحو احسن در قبال هرگونه وضعیت فوق‌العاده‌ای پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه