English

واکنش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آتش سوزی در سایت نطنز

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درخصوص حادثه آتش سوزی در سایت نطنز گفت: نمی‌توانم دخالت اسرائیل در این حادثه یا حوادث دیگر را تایید یا رد کنم.

واکنش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آتش سوزی در سایت نطنز

به گزارش خبرگزاری موج، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو ارتش با تکرار ادعاها درباره گسترش تروریسم از سوی ایران در غرب آسیا مدعی شد، یک ایران با ظرفیت هسته ای چیزی است که ما نمیتوانیم اجازه دهیم و با هر وسیله ای که نیاز باشد جلوی آن را خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره مداخله رژیم صهیونیستی در اتفاقات اخیر آتش سوزی در یک سایت اتمی ایران گفت که «نمی‌توانم(دخالت اسرائیل) در این حادثه یا حوادث دیگر را تایید یا رد کنم.»

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اخیرا در مواجه با همین سوال از سوی خبرنگاران از پاسخ صریح به این سوال خودداری کرده و گفته که ما نمیتوانیم به وضوح به آن ورود کنیم.

«کیوان خسروی» سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی عصر  روز جمعه اعلام کرد: بررسی‌های فنی و امنیتی انجام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط، علت وقوع حادثه در مجتمع هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن در نطنز را که بامداد پنج شنبه ۱۲ تیرماه به وقوع پیوست به صورت دقیق مشخص کرده است.

وی با اشاره به حضور و فعالیت کارشناسان بخش‌های مختلف مسئول ارزیابی و رسیدگی به حادثه در سایت نطنز که از اولین ساعات وقوع این رخداد انجام شد خاطرنشان کرد: فرضیه های مختلف در مورد علت این رخداد با بررسی دقیق آثار، نحوه و میزان تخریب ایجاد شده، علت اصلی حادثه مشخص شده است.

خسروی افزود: به دلیل برخی ملاحظات امنیتی علت و چگونگی بروز این حادثه در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه