English

وقوع چندین انفجار در شهر حمص سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از وقوع چندین انفجار در شهر حمص سوریه خبر داد.

وقوع چندین انفجار در شهر حمص سوریه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المیادین، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از وقوع چندین انفجار در شهر حمص سوریه خبر داد.

طلال البزازی، استاندار حمص در این خصوص گفت: صدای انفجار‌ها از ورودی جنوبی شهر حمص شنیده شده است.

استاندار حمص اعلام کرد: انفجار‌ها ناشی از حمله به یکی از مراکز نظامی در شرق حمص بوده است که هنوز جزئیات آن مشخص نیست. همچنین چند راکت به اطراف این مرکز اصابت کرده و در پی آن چند شهروند عابر آسیب دیده‌اند.

برخی منابع خبری نیز در این ارتباط از وقوع چند انفجار در این شهر مرکزی سوریه خبر داده اند و احتمال وقوع حملات هوایی رژیم صهیونیستی را نیز رد نکرده اند.

گفتنی است شب گذشته نیز رسانه‌ها از شهادت ۴ نظامی سوری در استان حمص در پی حمله به اتوبوس نیرو‌های ارتش سوریه خبر دادند.

بر این اساس، بر اثر انفجار یک بمب در مسیر اتوبوس حامل نیرو‌های ارتش سوریه در شرق منطقه السخنه در استان حمص و حمله ترویست‌ها به این اتوبوس، چهار نیروی ارتش سوریه به شهادت رسیدند.

علی رغم موفقیت ارتش سوریه و متحدانش در مبارزه با تروریست‌های داعش، ترکیه بار دیگر اقدام به حمایت از گروه‌های مسلح مختلف در این کشور کرده که منجر به بی ثباتی سوریه شده است.

همچنین شب گذشته بالگرد‌های رژیم صهیونیستی از طریق حریم هوایی بخش اشغالی جولان، مناطقی را در جنوب سوریه هدف چند موشک قرار دادند.

بر این اساس، دشمن صهیونیستی ۵ موشک به استان قنیطره در جنوب غرب خاک سوریه شلیک کرد. سخنگوی حماس نیز در واکنش به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه تاکید کرد رژیم متجاوز صهیونیستی بار دیگر یاغی‌گری خود را از طریق حمله به خاک سوریه به نمایش گذاشت. وی گفت: «عربده‌کشی‌ها و یاغی‌گری‌های رژیم صهیونیستی جز با متحد شدن تلاش‌های امت عربی و اسلامی برای مقابله با این رژیم و طرد همه عادی‌سازان روابط با آن متوقف نخواهد شد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی