English

سازمان همکاری های اسلامی خواستار آتش بس پایدار در افغانستان شد

سازمان همکاری های اسلامی در بیانیه ای از تمامی طرف های درگیر در افغانستان درخواست کرد تا هر چه سریع تر به خشونت ها خاتمه دهند و آتش بس دائم برقرار کنند.

سازمان همکاری های اسلامی خواستار آتش بس پایدار در افغانستان شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان همکاری های اسلامی از تمامی طرف های درگیر در افغانستان درخواست کرد تا فورا به خشونت ها در این کشور خاتمه دهند و زمینه را برای برقراری یک آتش بس پایدار فراهم کنند. 

در بیانیه این سازمان آمده است: از تمامی رهبران و طرف های افغان درخواست می شود تا با یکدیگر همکاری کنند و در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و آغاز ماه مبارک رمضان ، به اسقرار صلح و ثبات در افغانستان کمک کنند.

طالبان و دولت آمریکا  هر کدام یکدیگر را به نقض مفاد توافق صلح افغانستان متهم می کنند. امری که چشم انداز صلح و ثبات در افغانستان را تا حدود زیادی تیره و تار کرده است.

افغانستان سال هاست که از جنگ داخلی، تهاجم خارجی و ناامنی های گسترده رنج می برد. در این شرایط، شیوع ویروس کرونا نیز نگرانی های زیادی را برانگیخته است. بر اساس آخرین آمارها، تاکنون 1143 نفر در افغانستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و حدودا 40 نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مجیدغلامحسین

    باتشکرازشما

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه