English

خبرگزاری رویترز مدعی شد:

اعزام یک تیم پزشکی چینی برای بررسی وضعیت سلامت "کیم جونگ اون"

خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد یک تیم ارشد پزشکی از چین عازم کره شمالی شده اند تا وضعیت سلامت رهبر کره شمالی را بررسی کنند.

اعزام یک تیم پزشکی چینی برای بررسی وضعیت سلامت "کیم جونگ اون"

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری رویترز گزارش داد: دولت چین یک تیم پزشکی را برای بررسی وضعیت سلامت کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به این کشور اعزام کرده است.

پیشتر شبکه خبری "سی ان ان" مدعی شده بود رهبر کره شمالی  یک عمل جراحی سخت را پشت سر گذاشته و پس از آن وضعیت سلامتی مساعدی نداشته است.

مدت ها از آخرین حضور رهبر کره شمالی در محافل عمومی و همچنین برنامه های تلویزیونیِ تلویزیون دولتی کره شمالی می گذرد. امری که به گمانه زنی ها در مورد وضعیت وخیم سلامت وی دامن می زند.

اخیرا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گزارش ها در مورد وخیم بودن حال رهبر کره شمالی را رد کرده و آن را غیرمعتبر خوانده است. وی حتی ابراز امیدواری کرده که حال کیم جونگ اون خوب باشد. 

منابع دولتی کره جنوبی نیز اعلام کرده اند هیچ گزارشی را نمی توانند تایید کنند و هیچ رفتار و حادثه غیرعادی را نیز در کره شمالی مشاهده نکرده اند. با این همه، معمای عدم حضور رهبر کره شمالی و غیبت وی، به معادله عجیب و مبهم تبدیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه