English

تجمع پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید به دلیل کمبود امکانات

پرستاران و کادر درمانی در اعتراض به کمبود تجهیزات حفاظت شخصی در شیوع کرونا مقابل کاخ سفید تجمع خواهند کرد.

تجمع پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید به دلیل کمبود امکانات

به گزارش خبرگزاری موج، اتحادیه ملی پرستاران آمریکا اعلام کرد اعضای این اتحادیه امروز سه‌شنبه مقابل کاخ سفید تظاهرات خواهند کرد و خواستار گنجاندن بودجه تولید انبوه تجهیزات حفاظت شخصی در بسته محرک اقتصادی بعدی کرونایی این کشور خواهند شد.

بنابر گزارش پایگاه خبری «هیل»، «اتحادیه ملی پرستاران» بزرگترین اتحادیه پرستاری در آمریکا در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد از آن جا که بیمارستانهای سراسر آمریکا با کمبود ماسک، دستکش و سایر تجهیزات حفاظتی برای کارکنان خود در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور مواجهند، اعضای این اتحادیه قصد دارند در مقابل کاخ سفید نام پرستارانی که بر اثر ویروس کرونا جان باخته‌اند را با صدای بلند بخوانند.

این گروه اعلام کرد: برای پرستاران و سایر کارکنان حوزه سلامت در بسیاری از بیمارستانها، تجهیزات مکفی حفاظت شخصی به منظور محافظت از آنها در برابر ویروس فراهم نشده است.

در ادامه بیانیه، از کنگره آمریکا خواسته شده قانون تولید دفاعی را به منظور تولید تجهیزات و لوازمی که کارکنان حوزه سلامت و درمان برای مراقبت از بیماران کووید-۱۹ نیاز دارند و همچنین انجام آزمایشهای تشخیصی به منظور کنترل شیوع این بیماری را اجرایی کند.

ترامپ تاکنون به طور محدود از این قانون برای تولید دستگاه‌های تنفس مصنوعی و تجهیزات دیگر برای مقابله با شیوع کروناویروس استفاده کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی