English

یک کارشناس بیماری های واگیردار اعلام کرد:

انگلستان احتمالا بیشترین تلفات ویروس کرونا در اروپا را خواهد داشت

یک کارشناسی بیماری های واگیردار گفته است: انگلستان احتمالا بیشترین میزان تلفات ناشی از شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا را به نام خود ثبت خواهد کرد.

انگلستان احتمالا بیشترین تلفات ویروس کرونا در اروپا را خواهد داشت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، یک کارشناس بیماری های واگیردار اعلام کرد: انگلستان احتمالا بیشترین تلفات از شیوع ویروس کرونا در اروپا را به نام خود ثبت خواهد کرد. 

انگلیس در سه هفته گذشته شاهد اجرای محدودیت های ترددی و اجرای قرنطینه بوده است. دولت انگلیس همچنین دستور به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز داده است. با این همه، در چند روز گذشته، میزان تلفات ویروس کرونا در این کشور، به طور متوسط بالاتر از 1000 نفر در روز بوده است. 

پرفسور "جرمی فِرار" متخصص بیماری های واگیردار گفته است: در شرایط کنونی بیش از 10000 نفر در انگلستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند. این آمار با توجه به افزایش شمار قربانیان کرونا در انگلیس نشان می دهند که این کشور احتمالا بیشترین میزان تلفات جانی ناشی از شیوع ویروس کرونا در اروپا را متحمل خواهد شد. 

جرمی فرار گفته است: آمارها در انگلستان، هر روز در حال افزایش هستند و دولت باید راهکاری جدی برای مقابله با این مساله بیابد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه