English

پایگاه خبری تایم گزارش می دهد:

کدام شرکت های هوایی پروازها به چین را لغو کرده اند؟

پایگاه خبری تایم در گزارشی اعلام کرده: کشورهایی از 3 قاره جهان پروازها به چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورده اند.

کدام شرکت های هوایی پروازها به چین را لغو کرده اند؟

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری تایم، پایگاه خبری تایم در گزارشی به بررسی شرکت هایی پرداخته که پروازهای خود به مقصد چین را لغو کرده اند. چین مدتی است با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند. تا امروز، بیش از 300 شهروند چینی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند. اولین مورد از مرگ بر اثر کرونا در کشورهای خارجی نیز امروز(یکشنبه 13 بهمن ماه) در فیلیپین اتفاق افتاده است. 

تایم در گزارش خود گفت: شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز تمامی پروازهای خود به چین را تا تاریخ 29 فوریه به حالت تعلیق درآورده است. خطوط هوایی هلند نیز تا تاریخ 9 فوریه، پرواز به چین را لغو کرده است. خطوط هوایی دلتا نیز که یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی در آمریکاست، پروازها به چین را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده است. آمریکن ایرلانز نیز رویه مشابهی را در پیش گرفته است. 

شرکت های هوایی نظیر لوفت هانزا (آلمان)، ایر کانادا، یونایتد ایرلاینز(آمریکا)، کاتای پاسیفیک(هنگ کنگ)، ایر ایندیا(هند)، فین ایر(فنلاند) و همچنین خطوط هوایی کره جنوبی نیز پروازها به چین را به حالت تعلیق درآورده اند.

به طور کلی، تایم گفته است: پروازها از 3 قاره جهان به چین در شرایط فعلی به حالت تعلیق درآمده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه