English

امانوئل مکرون از چنگال معترضان فرانسوی گریخت

نیروهای امنیتی فرانسه، رئیس جمهور این کشور و همسرش را که در شهر پاریس در محاصره معترضان فرانسوی قرار داشتند، فراری دادند.

امانوئل مکرون از چنگال معترضان فرانسوی گریخت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، نیروهای امنیتی فرانسه، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و همسرش برژیت را هنگامی که در یک سالن تئاتر در پاریس حاضر شده بودند، به دلیل حمله معترضان فرانسوی به این سالن و تلاش برای ورود به آن، فراری دادند. 

بر اساس آنچه رسانه های فرانسوی اعلام کرده اند: رئیس جمهور فرانسه و همسرش، روز جمعه(27 دی ماه) در یک سالن تئاتر در شهر پاریس حضور داشتند که معترضان فرانسوی نیز این سالن را محاصره کرده و سعی داشتند به آن وارد شوند. در این هنگام، نیروهای امنیتی فرانسه به مقابله با معترضان پرداختند و رئیس جمهور فرانسه را فراری دادند. 

امانوئل مکرون اندکی قبل لایحه ای مربوط به اصلاح حقوق بازنشستگی را ارائه کرد که بر اساس آن برخی امتیازات و مزایای کارگران فرانسوی از بین می رود. از این رو، بسیاری از مردم فرانسه در اعتراض به این لایحه بر علیه دولت کشورشان دست به اعتراض زده اند. جدای از این، فرانسه ماه هاست که با اعتراضات جلیقه زردها مواجه است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه