English

آیت‌ الله سیستانی:

بحران‌ ها پی در پی کشور را به سمت خطرناک‌ ترین مراحل می‌ کشاند

خطیب جمعه کربلا به نقل از آیت‌الله سیستانی گفت: حوادث و بحران‌ها پی در پی رخ می‌دهد و کشور را به سمت خطرناک‌ترین مراحل می‌کشاند.

بحران‌ ها پی در پی کشور را به سمت خطرناک‌ ترین مراحل می‌ کشاند

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالمهدی کربلایی، خطیب جمعه کربلا و نماینده آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان عراق در خطبه‌ های نماز جمعه امروز، حمله تروریستی آمریکا را که به شهادت سردار سلیمانی و جمعی از همراهانش منجر شد، محکوم کرد.

وی تاکید کرد: ترور ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی نقض حاکمیت عراق و قوانین بین‌المللی است.

کربلایی به نقل از آیت‌الله سیستانی گفت: حوادث و بحران‌ها پی در پی رخ می‌دهد و کشور را به سمت خطرناک‌ترین مراحل می‌کشاند. از حمله مجرمانه به پایگاه‌ نیروهای عراق در شهر القائم که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از فرزندان مبارز عراقی انجامید تا حوادث تاسف‌باری که ظرف چند روز اخیر بغداد شاهدش بوده و حمله ظالمانه به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد در شبی که گذشت، همگی نمود نقض آشکار حاکمیت عراق و منشورهای بین‌المللی است، حمله‌ای که به شهادت شماری از قهرمانان عرصه‌های پیروزی علیه تروریست‌های داعش منجر شد. این قبیل رخدادها و امثال آن هشداری است بر اینکه کشور در آستانه اوضاع بسیار سختی است. لذا از طرف‌های ذی ربط می‌خواهیم ضمن خویشتن‌داری، خردمندانه اقدام کنند و از خداوند متعال می‌خواهیم که از عراق و مردمش در برابر شر اشرار و کید ظالمان حفاظت کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه