English

دونالد ترامپ:

ایران بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد / جنگ ایده خوبی در برابر ایران نیست

رییس جمهور آمریکا در توییتی نوشت: ایران بابت جان‌های از دست‌رفته و خسارت‌های وارد آمده به هر کدام از تأسیسات ما پاسخگو خواهد شد. آن‌ها بهای سنگینی خواهند پرداخت. این هشدار نیست، تهدید است!

ایران بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد / جنگ ایده خوبی در برابر ایران نیست

به گزارش خبرگزاری موج، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در توییتی در واکنش به تسخیر سفارت واشنگتن در بغداد توسط تظاهرکنندگان خشمگین عراقی نوشت: سفارت آمریکا در عراق چند ساعتی است که در وضعیت ایمن قرار دارد. بسیاری از نیرو‌های ما، همراه با مهلک‌ترین تجهیزات نظامی جهان سریعا به آنجا فرستاده شدند. از رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق بابت پاسخ سریعشان به ناآرامی‌ها تشکر می‌کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: ایران بابت جان‌های از دست‌رفته و خسارت‌های وارد آمده به هر کدام از تأسیسات ما پاسخگو خواهد شد. آن‌ها بهای سنگینی خواهند پرداخت. این هشدار نیست، تهدید است! سال نو مبارک.

رییس جمهور آمریکا همچنین در جدیدترین اظهارات خود با عقب‌نشینی از مواضع قبلی خود در برابر ایران گفت: «تفنگداران دریایی آمریکا به خوبی با حوادث مقابل سفارت آمریکا در بغداد تعامل کردند و من از دولت عراق تشکر می‌کنم.»

ترامپ همچنین گفت: «فکر نمی‌کنم جنگ ایده خوبی در برابر ایران باشد. ایران باید بیش از هر کس دیگر خواهان صلح باشد. من صلح را دوست دارم. توقع ندارم جنگ با ایران اتفاق بیفتد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    زوزه های آخرعمرترامپ است دیگه نبایداعتناکردچراکه باطناب پوسیده غاصب جهانی وقاتل کودکان غزه درحال اضمحلال است.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه