English

جان بولتون:

کاخ سفید دسترسی من به توییتر را مسدود کرده بود!

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در توییتر خود نوشت: از روزی که از سمت خود به‌عنوان مشاور امنیت ملی استعفا کردم، کاخ سفید از بازگرداندن دسترسی من به حساب کاربری شخصی‌ام در توئیتر امتناع کرد. آنها می‌ترسیدند که من چه‌ چیزهایی را بگویم؟ برای آنها شایع کردند که من پنهان شده‌ام، متأسفم که ناامیدتان می‌کنم.

کاخ سفید دسترسی من به توییتر را مسدود کرده بود!

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راشاتودی، جان بولتون ، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، در توییتر خود نوشت که دلیل غیبت طولانی‌اش در توییتر این بوده است که دولت آمریکا از زمان استعفای اجباری او در روز ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) اجازه نداده است که وی به حساب کاربری رسمی خود در توئیتر دسترسی داشته باشد.

جان بولتون بعد از ظهر جمعه به‌وقت محلی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: از روزی که از سمت خود به‌عنوان مشاور امنیت ملی استعفا کردم، کاخ سفید از بازگرداندن دسترسی من به حساب کاربری شخصی‌ام در توئیتر امتناع کرد. آنها می‌ترسیدند که من چه‌ چیزهایی را بگویم؟ برای آنها شایع کردند که من پنهان شده‌ام، متأسفم که ناامیدتان می‌کنم.

راشاتودی این پیام بولتون را نشانه ای برای حضور احتمالی بولتون در جلسات استماع کنگره آمریکا در خصوص استیضاح ترامپ دانسته است. 

تا کنون سه جلسه از جلسات استماع علنی استیضاح ترامپ برگزار شده است. 

کنگره پیشتر خواستار حضور بولتون در این جلسات به عنوان شاهد شده بود اما وی اعلام کرده بود که بدون درخواست رسمی و رای دادگاه در این جلسات حاضر نخواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه