English

سفارت پاکستان در افغانستان عملیات صدور ویزا را متوقف کرد

سفارت پاکستان در افغانستان در اطلاعیه ای اعلام کرده عملیات صدور ویزا را به حالت تعطیلی درآورده است.

سفارت پاکستان در افغانستان عملیات صدور ویزا را متوقف کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، سفارت پاکستان در افغانستان اعلام کرده بخش کنسولی این سفارتخانه را به دلایل امنیتی تا مدت زمان نامعلومی به حالت تعطیلی درآورده است. این اقدام در بحبوحه تشدید تنش ها میان افغانستان و پاکستان انجام شده است. 

تعطیلی بخش کنسولی سفارت پاکستان در افغانستان، ضربه به شهروندان افغانی است که روزانه به سفارت پاکستان مراجعه می کنند تا بتوانند برای اهداف درمانی، خرید کالا و همچنین تحصیل خود، ویزای پاکستان را دریافت کنند. 

سخنگوی سفارت پاکستان در پیامی که در پیام رسان واتس آپ داده شده است گفته: بخش کنسولی سفارت حداقل تا روز دوشنبه تعطیل خواهد بود. در این زمینه اطلاعات بیشتری در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

سفارت پاکستان در افغانستان اعلام کرده روزانه به طور متوسط به 1500 درخواست صدور ویزا رسیدگی می کند. وزارت خارجه پاکستان از احضار سفیر افغانستان در پاکستان خبر داده و مراتب نگرانی عمیق دولت پاکستان نسبت به امنیت کارکنان تیم دیپلماتیک پاکستان در افغانستان به وی ابراز شده است. در بیانیه وزارت خارجه پاکستان گفته شده دیپلمات های پاکستانی در افغانستان هدف حمله و آزار و اذیت قرار گرفته اند. این بیانیه افزوده: راهِ دیپلمات های پاکستانی مسدود شده و وسایل نقلیه سفارت پاکستان نیز توسط چند موتور سوار در مسیر ورود به سفارت پاکستان در افغانستان آسیب دیده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه