English

نخست‌ وزیر عراق:

زیارت اربعین در جوهره خود نشان از مخالفت با تمامی اشکال فساد است

نخست‌ وزیر عراق در پیامی به زوار اربعین گفت: انقلاب امام حسین، انقلابی علیه انحراف و ظلم بود و زیارت اربعین به شکلی ویژه، در جوهره خود نشان از مخالفت با تمامی اشکال خرابی و فساد را داراست.

زیارت اربعین در جوهره خود نشان از مخالفت با تمامی اشکال فساد است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه سومریه نیوز، عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق امروز در پیامی از زائران اربعین امام حسین (ع) از یکسو و نیز ارائه‌دهندگان خدمات به زوار از سوی دیگر تقدیر و تشکر کرد.

در پیام نخست‌وزیر عراق آمده است: به میلیون‌ها نفر از مؤمنان عراقی و غیر عراقی که به سوی استان مقدس کربلا به منظور احیای سالگرد اربعین امام حسین (علیه السلام) و یاران شهید آن حضرت در جنگ طف (نبرد کربلا) روان شدند، درود می‌فرستم و بار دیگر به آن‌ها و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت می‌گویم؛ همچنانکه به نیرو‌های مسلح‌مان و دستگاه‌های امنیتی، وزارتخانه ها، نیرو‌های داوطلب و صاحبان موکب‌ها که از شهروندان حمایت به عمل آورده و برای آنها، خدمات پزشکی و غذایی در مسیر‌های منتهی به کربلا از سرتاسر عراق فراهم آوردند، درود می‌فرستم.

در ادامه پیام نخست‌وزیر عراق به مناسبت اربعین آمده است: مشارکت میلیونی در مسیر شهید راه اصلاح بدان معنی است که ملت عراق، ملتی آزاده است که نمی‌توان آن را فریب و یا مورد توهین قرار داد. این تلاش مردمی و نیرو‌های امنیتی و خدمات فراوانی که در این زیارت صرف شده، همزمان با تلاش مداوم و حرکت ملی و دولتی برای اصلاح، پاسخ به درخواست مشروع ملت مان و مقابله با فساد و بازگرداندن حقوق و دارایی‌های ملت است؛ هر چند دشواری‌ها و چالش‌هایی در پیش رو باشد.

در پایان پیام عادل عبدالمهدی آمده است: انقلاب امام حسین، انقلابی علیه انحراف و ظلم بود و زیارت اربعین به شکلی ویژه، در جوهره خود نشان از مخالفت با تمامی اشکال خرابی و فساد را داراست. ما از پایبندی به این شیوه و مسئولیت پذیری در برابر نشانه‌های فساد و تحقق عدالت اجتماعی و اصلاح گری که درخواست همگان است و تمامی عراقی‌ها بر آن اتفاق نظر دارند، منحرف نخواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه