English

کاهش حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن

ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان امروز حملات هوایی خود به یمن را به شکل چشم‌گیری در همه جبهه‌ها کاهش داده است.

کاهش حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن

به گزارش خبرگزاری موج، براساس گفته های منابع آگاه به المیادین، ائتلاف سعودی امروز حملات هوایی خود به یمن را به شکل چشم‌ گیری کاهش داده است.

این منابع به المیادین گزارش دادند، ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان امروز حملات هوایی خود به یمن را به شکل چشم‌گیری در همه جبهه‌ها کاهش داده است.

بنا بر این گزارش، توافق آتش‌بس با عربستان پس از حملات پهپادی به شرکت نفتی آرامکو و عملیات نظامی "نصر من الله" وارد فاز اجرایی شده است.

به گفته این منابع، کمیته‌هایی از سوی دو طرف طی روزهای آتی تشکیل خواهد شد و نیت و اهداف عربستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین این منابع افزودند، امارات به تجهیز و آماده‌سازی از طریق جمع‌آوری نیرو و انتقال تسلیحات برای نبرد جدیدی در جبهه تعز ادامه می‌دهد.

در این راستا، این منابع اعلام کردند، روز جمعه ورود یک کشتی اماراتی به بندر عدن رصد شده است که ۱۰۰ خودوری رزهی، خودروی نظامی و دیگر تجهیزات مختلف را تخلیه کرده است.

براساس اظهارات این منابع، این اقدامات امارات یک هفته پس از رصد سه کشتی این کشور در بندر المخا صورت می‌گیرد. اماراتی‌ها یک بندر جدیدی را برای کشتی‌های جنگی خود در المخا ایجاد کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه