English

ریزش پل در تایوان موجب خسارات جانی و مالی شد

مقام های تایوانی از ریزش یک پل در تایوان بر روی یک بندرگاه خبر دادند. شماری از قایق های ماهیگیری در اثر این حادثه آسیب دیده و تعدادی از افراد نیز مجروح شده اند.

ریزش پل در تایوان موجب خسارات جانی و مالی شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز سه شنبه(9 مهرماه)، مقام های تایوان ی اعلام کردند: ریزش یک پل روی یک بندرگاه در شمال شرق تایوان موجب خسارات گسترده به چند قایق ماهیگیری و همچنین مجروح شدن شماری دیگر شده است. نگرانی ها در مورد به دام افتادن شماری از افراد بر اثر ریزش آوار وجود دارد.

آژانس خبری مرکزی تایوان گفته است: در حادثه سقوط پل در تایوان، دست کم 9 نفر به داخل آب افتاده اند. 7 تن از آن ها نجات یافته اند. 6 نفر نیز به شدت آسیب دیده اند. غواصان و تیم های امداد و نجات در حال جستجو برای افرادی هستند که احتمالا در قایق ها حضور داشته اند و امکان دارد نیاز به کمک داشته باشند. 

سقوط این پل در سال 9:30 صبح به وقت محلی اتفاق افتاده است. این اتفاق در شرایطی حادث شده که یک تانکر نفتی بر روی پل قرار داشته است. این تانکر نفتی دچار آتش سوزی شده است. مقام های محلی گفته اند که نگرانند مبادا شماری از افراد در درون قایق های ماهیگیری گرفتار شده باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی