English

دولت افغانستان خطاب به طالبان:

صلح را نپذیرید، به جنگ با شما ادامه خواهیم داد

دولت افغانستان از تریبون خود در نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد استفاده کرده و خطاب به طالبان گفته است: اگر صلح را نپذیرید، به جنگ با شما ادامه خواهیم داد.

صلح را نپذیرید، به جنگ با شما ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، دولت افغانستان از تریبون خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد استفاده کرده و گفته است: در صورتی که طالبان صلح را نپذیرد، کابل به جنگ خود با آن ها ادامه خواهد داد. این امر در شرایطی اتفاق می افتد که به تازگی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان برگزار شده و همگان منتظر اعلام نتایج آن هستند.

افغانستان تنها کشوری نبوده که در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال جاری، یکچنین پیغامی را مخابره کرده است. کره شمالی نیز در سازمان ملل اعلام کرد: این کاملا به آمریکا بستگی دارد که گفتگوهای هسته ای با پیونگ یانگ را تبدیل به یک فرصت و یا تشدید بحران کند. 

افغانستان سال هاست که از جنگ داخلی و ناامنی رنج می برد. ایالات متحده آمریکا 18 سال است که در افغانستان حضور دارد و به همراه ناتو قادر نبوده است امنیت را در این کشور حاکم کند. جنگ افغانستان طولانی ترین جنگ در تاریخ آمریکا محسوب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه