English

بازداشت مظنون به بمب گذاری در پایتخت دانمارک

پلیس دانمارک از بازداشت 2 مظنون سوئدیِ متهم به حمله به یکی از دفاتر اداره مالیات کپنهاگن خبر داده است.

بازداشت مظنون به بمب گذاری در پایتخت دانمارک

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس دانمارک اعلام کرده: یک جوان 22 ساله سوئدی به اتهام بمب گذاری در نزدیکی یکی از دفاتر اداره مالیات کپنهاگن، پایتخت دانمارک بازداشت شده است. این نهاد افزوده: یک حکم بازداشت بین المللی برای یکی دیگر از مظنونان این حادثه نیز صادر شده است. فرد مورد نظر نیز اهل سوئد است. بمب گذاری در نزدیکی اداره مالیات کپنهاگن دانمارک  به ساختمان این اداره آسیب رساند و موجب ایجاد جراحت سطحی برای یک نفر شد. 

رئیس پلیس کپنهاگن جرجن برگن اسکوف می گوید: بازداشت متهم مورد نظر در روز سه شنبه(22 مردادماه)، توسط پلیس سوئد انجام شده است. یک اتومبیل که به زعم پلیس در جریان این بمب گذاری مورد استفاده قرار گرفته نیز توقیف شده است. 

پلیس دانمارک هنوز انفجار در نزدیکی اداره مالیات کپنهاگن را که در تاریخ 6 آگوست به وقوع پیوست به انفجاری دیگر که 4 روز بعد در نزدیکی یک مقر پلیس دانمارک در شهر کپنهاگن اتفاق افتاد ارتباط نداده است. این امر در شرایطی اتفاق می افتد که ظاهرا مواد منفجره استفاده شده در این دو حمله، یکسان بوده است. هیچ فردی در اثر انفجار در نزدیکی مقر پلیس دانمارک کشته یا زخمی نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی