English

اظهارات جدید وکیل ترامپ درخصوص مرگ جفری اپستین

رودی جولیانی در اظهاراتی گفت: مرگ اپستین ممکن بوده بر اثر خودکشی باشد اما در عین حال این احتمال هست که زندانیان دیگر که از منحرفان و یا زندانیان همکاری‌ کننده با مقامات خوششان نمی‌ آمده او را کشته باشند.

اظهارات جدید وکیل ترامپ درخصوص مرگ جفری اپستین

به گزارش خبرگزاری موج به نوشته اسپوتنیک، رودی جولیانی ، وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز اظهار کرد: خود وی از قبل با زندان محل نگهداری جفری اپستین، میلیاردر و سرمایه‌گذار فاسد دوست و حامی ترامپ و اسرائیل و متهم به قاچاق جنسی آشنایی داشته و دست کم ۲۰ بار قبلاً به سبب سمت‌هایی که به عنوان دادستان و وکیل مدافع داشته از این زندان بازدید کرده بود.

او در این مصاحبه تاکید کرد: من علاقه‌ای به تئوری‌های توطئه ندارم و فکر نمی‌کنم که ما باید به این تئوری ها بپدازیم چون ما لازم داریم که حقایق را بدانیم اما کل این مساله برای من کاملا باورنکردنی است.

جولیانی خاطر نشان کرد: من قبلا به عنوان دادستان و وکیل مدافع حداقل ۲۰ بار به زندان محل نگهداری اپستین رفته بودم و زمانی که ساخته می‌شد نیز ناظر آن بودم.

او ادامه داد: از نظر من در این قضیه اپستین کاملا بدون هیچ تدبیر محافظتی به حال خود رها شده است.

جولیانی در ادامه مصاحبه‌اش با فاکس نیوز همچنین از احتمال به قتل رسیدن اپستین در این زندان و این که شاید مرگ او در اثر خودکشی نبوده، صحبت کرد.

این گفته او در حالی است که مقامهای آمریکا مرگ اپستین در زندان را ناشی از ارتکاب خودکشی با حلق‌آویز کردن خودش دانستند.

جولیانی خاطر نشان کرد: مرگ اپستین ممکن بوده بر اثر خودکشی باشد اما در عین حال این احتمال هست که زندانیان دیگر که از منحرفان و یا زندانیان همکاری‌کننده با مقامات خوششان نمی‌آمده او را کشته باشند.

روز شنبه رسانه‌های آمریکا به نقل از مقامهای پلیس این کشور گزارش کردند، اپستین در زندان محل نگهداری‌ وی در حالی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی به سر می‌برد خودکشی کرده و مرده است. با این حال بسیاری به دیده شک و تردید به این صحبت نگریستند. به دلیل ارتباط نزدیک اپستین با تعداد زیادی از چهره‌ها و مقامات سرشناس و قدرتمند آمریکا نظیر خود ترامپ و بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا، تئوری‌های توطئه مختلفی درباره احتمال وقوع یک پاکسازی علیه او مطرح شد.

مقامات آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کردند، دو تن از ماموران زندان را که مسئول واحد محل نگهداری اپستین بودند، در پی مرگ او به مرخصی اداری فرستاده‌اند.

این ماموران زندان، متهم به دستکاری کردن فهرست‌برداری‌ها شده‌اند تا به دروغ نشان دهند هر نیم ساعت یک بار وضعیت زندانیان را چک کرده‌اند در حالی که عملاً این کار را انجام ندادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه