English

آمریکا تهدید کرد:

نظامیان خود را از آلمان خارج می کنیم

ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان گفته است: بی میلی صدراعظم آلمان آنگلا مرکل نسبت به بالابردن هزینه های نظامی ممکن است آمریکا را به این نتیجه برساند که نظامیان خود را از این کشور خارج و به لهستان منتقل کند.

نظامیان خود را از آلمان خارج می کنیم

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، ریچارد گرنل فرستاده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در آلمان در اظهار نظری گفت: بی میلی صدراعظم آلمان آنگلا مرکل نسبت به بالابردن هزینه های نظامی ممکن است آمریکا را به این نتیجه برساند که نظامیان خود را از این کشور خارج و به لهستان منتقل کند.

اظهارات ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان ، سیگنالی از سوی دولت ترامپ نسبت به عدم رضایت آن از مخالفت دولت مرکل با افزایش 2 درصدی هزینه های دفاعی آلمان ارزیابی شده است. 

گرنل به خبرنگاران گفته است: این قابل قبول نیست که مالیات دهندگان آمریکایی هزینه های مربوط به استقرار 50000 نفر از نظامیان آمریکا در آلمان را بپردازند و آلمان در این زمینه منفعل باشد و کاری نکند. 

طرح های مالی آلمان پیش بینی می کنند که بودجه دفاعی دومین عضو بزرگ ناتو، سال آینده 1.37 درصد افزایش یابد و در سال 2023 نیز، 1.24 درصد افزایش داشته باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی