English

هلاکت ۱۳ سرباز عربستانی در درگیری با نیروهای انصارالله یمن

طبق اعلام رسانه‌های عربستانی، در طول دو روز گذشته، ۱۳ سرباز عربستانی در درگیری‌ها با نیروهای انصارالله یمن در جنوب این کشور به هلاکت رسیدند.

هلاکت ۱۳ سرباز عربستانی در درگیری با نیروهای انصارالله یمن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، سلمان بن عبدالعزیز ، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان، در پی کشته شدن سربازی به نام صقر بن ابراهیم العنزی در مرزهای جنوبی عربستان به خانواده این سرباز تسلیت گفتند. پیش از این نیز سرباز دیگری به نام یحیی بن محمد هادی آل مجدوع در منطقه نجران واقع در این مرزها جان خود را از دست داده بود.

خبرگزاری واس در گزارش خود اشاره‌ای به زمان وقوع این دو اتفاق نکرد. در مقابل جنبش انصارالله اعلام کرد، تعدادی از سربازان عربستانی در تلاش برای نفوذ به منطقه ابواب الحدید در استان صعده واقع در شمال یمن کشته شده‌اند.

رسانه‌های عربستانی اعلام کردند، در طول دو روز گذشته ۱۳ تن از سربازان این کشور در درگیری‌ها با نیروهای انصارالله در مرزهای جنوبی کشته شدند.

خبرگزاری رسمی عربستان از تشییع هفت تن از سربازانی که طی این درگیری‌ها در مناطق مختلف کشته شده‌اند، خبر داد.

همچنین ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف عربی ضد یمن در بیانیه‌ای مدعی شد، یک فروند پهپاد انصارالله را که به سوی شهر جازان شلیک شده بود، هدف‌گیری و ساقط کرده‌ است.

اما شبکه ماهواره‌ای المسیره این ادعای ائتلاف عربی را تمسخرآمیز خواند و گزارش داد، یک فروند پهپاد نیروهای ائتلاف در مقابل شهر جازان عربستان سرنگون شده‌ است اما ائتلاف عربی این مساله را تکذیب کرد.

درگیری‌های اخیر میان ائتلاف عربی و جنبش انصارالله در پی کنترل نیروهای انصارالله بر سه پایگاه نظامی در منطقه عسیر شکل گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی