English

ترس لیبرمن از قدرت موشکی جنبش حماس

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت: حماس می‌تواند روزانه موشکی تولید کند که کاربرد دوگانه دارد و می تواند وارد نوار غزه شود. من احساس ترس کردم.

ترس لیبرمن از قدرت موشکی جنبش حماس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت عکا، آویگدور لیبرمن ، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی  درباره قدرت موشکی حماس گفت: حماس می‌تواند روزانه موشکی از این نوع تولید کند و من لیست موادی را دیده‌ام که کاربرد دوگانه دارد که می‌تواند وارد نوار غزه شود. من احساس ترس کردم.

لیبرمن گفت: جنبش حماس موشک‌هایی را تولید می‌کند که قادر است به نیروگاه "الخضیرة" برسد.

وی در ادامه افزود: دیروز و امروز دیدیم که چگونه معاون فرستاده قطر به طور مخفیانه اموالی را به جنبش حماس داد و نتانیاهو به یک "سازمان تروریستی" بهایی می‌پردازد.

لیبرمن تصریح کرد که در گذشته پیشنهادهایی جهت ترور هنیه را مطرح می‌کرد، اما بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل او را از این پیشنهادها منع می‌کرد و این بهانه را می‌آورد که این اقدام اوضاع امنیتی را به شدت نابسامان می‌کند.

وی گفت: چگونه می‌توانیم از کشورهای اروپا بخواهیم در قبال ایران قدرت نمایی کنند، در حالی که ما در مقابل غزه ابراز ضعف می‌کنیم.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی همچنین گفت: جمعه گذشته اقدامات خشونت‌باری در نزدیکی دیوار مرزی در شرق غزه رخ داد که رسانه‌های اسرائیلی بنا به دلایلی به این خبر نپرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه